L.E.M.O.N. - noua platformă GWM modulară extrem de inteligentă - HAVAL Moldova
Menu

L.E.M.O.N. – noua platformă GWM modulară extrem de inteligentă

Urmând filosofia corporativă a „Îmbunătățirii în fiecare zi”, GWM introduce în mod activ inovații tehnologice și modernizează rapid nivelul vehiculelor sale. Datorită noilor tehnologii inteligente, a treia generație a crossover-urilor HAVAL JOLION și H6 schimbă percepția mărcii HAVAL și sunt printre primii care demonstrează capacitățile noii platforme tehnologice modulare extrem de inteligente L.E.M.O.N., dezvoltată independent de producătorul Great Wall Motors.

Concentrată pe următorul deceniu, tehnologia inovatoare reflectă un concept complet nou de fabricație auto și ajută la transformarea GWM într-o companie globală de tehnologie de mobilitate. Pentru consumatori, platforma L.E.M.O.N. deschide o experiență de conducere nouă și mai bună, deoarece are o greutate mai ușoară și oferă nivel mai înalt de siguranță și confort, precum și o eficiență îmbunătățită a combustibilului.

Gama de expansiune extrem de mare

Platforma L.E.M.O.N. este un sistem modular combinat versatil care cuprinde 438 module de bază și 113 module standard. Cu o gamă largă de expansiune, platforma L.E.M.O.N. permite crearea de vehicule cu lungimi de la 4200 la 5100 mm, lățime de la 1830 la 1975 mm, ampatament lung și scurt, susținând dezvoltarea de modele de diferite dimensiuni, oferind diferite stiluri de la urban la șasiu off-road, precum și crearea de modele de mașini în trei categorii, cum ar fi berline, SUV-uri și monovolume.

Performanta ridicata

Platforma L.E.M.O.N. oferă o putere de conducere a motorului cu ardere internă de înaltă eficiență, precum și soluții energetice de înaltă eficiență – energie hibridă, electricitate curată BEV și energie hidrogen orientată spre viitor.

Familia de motoare L.E.M.O.N. are două motoare turbo de 1,5 litri. și 2,0 litri., patru motoare convenționale de înaltă eficiență și trei tipuri de motoare hibride speciale. Având în vedere coeficientul de performanță (COP), care este principalul indicator al performanței motorului, GWM a reușit să atingă niveluri de optimizare a fricțiunii de vârf din industrie, raport diferențial ridicat, raport de compresie ridicat, supraîncărcător VGT de 980 grade, ciclu Miller profund, independent sistem de recirculare a gazelor de eșapament. (EGR). În 2022, eficiența motoarelor convenționale va ajunge la 41%, iar eficiența motoarelor hibride – 42%. Datorită introducerii tehnologiei de combustie moale λ> 2,5, materiale de izolare, raport diferențial excesiv de mare, aprindere cu energie ultra-mare, presiune de injecție ultra-ridicată, raport de compresie variabil.

Platforma L.E.M.O.N. oferă 24 de tipuri de combinații ale grupului propulsor – de la 1,5 GDIT + 7DCT la 2,0 GDIT + 7DCT / 9DCT. Echipată cu o transmisie cu dublu ambreiaj de tip 7DCT cu 7 trepte umed, care este clasată în TOP-10 dintre cele mai bune transmisii din lume, platforma L.E.M.O.N. este, de asemenea, asociată cu prima dublă din lume, de tip umed, cu 9 trepte, anunțată oficial -transmisia ambreiajului. 9DCT, dezvoltat independent de GWM, are două versiuni, regulată și P2, cu un potențial de cuplu de 400 Nm. Densitatea cuplului este una dintre cele mai bune din clasa sa, iar eficiența ridicată a transmisiei ajunge la 96,2%, îmbunătățind și mai mult consumul de combustibil al vehiculului.

DHT Hybrid Architecture este primul sistem de alimentare pe benzină-electric hibrid cu două trepte din lume. Poate comuta automat între acționarea în serie, acționarea în paralel, motorul cu ardere internă cu acționare directă în prima treaptă, motorul cu combustie internă cu acționare directă în viteza a doua și alte moduri de acționare în funcție de condițiile de conducere. Eficiența în fiecare scenariu este în intervalul optim de eficiență. În condiții de conducere urbană, se adoptă modul hibrid de serie, iar consumul de combustibil poate fi îmbunătățit cu 48 ~ 50% comparativ cu modelele convenționale. Prin combinarea diferitelor baterii, pot fi realizate două moduri hibride HEV / PHEV și mai multe versiuni din gama PHEV.

Sistemul de alimentare P2 + P4 are o putere amplă și o gamă de lider în industrie. De exemplu, un SUV de clasă C are nevoie de doar 4,3 secunde pentru a accelera până la 100 de kilometri și o viteză maximă de 245 km / h. Combinat cu două baterii, gama EV poate atinge 95 km și, respectiv, 184 km.

Sistem avansat de vehicule electrice

Motorul electric pur include forme de putere cu tracțiune față și tracțiune integrală, care pot fi asortate cu o varietate de opțiuni de baterie. Printre acestea se numără bateria litiu triunghiulară, bateria litiu-fosfat de fier și bateria fără cobalt, care se pot potrivi cu intensitatea energetică a diferitelor modele și scenarii. De exemplu, SUV-ul din clasa A poate avea o autonomie de 700 km, iar versiunea cu tracțiune integrală poate accelera la 100 km în 4,4 secunde, ceea ce este semnificativ mai mare decât performanțele mașinilor din aceeași clasă. În același timp, toate bateriile reîncărcabile au trecut teste de siguranță experimentale riguroase, inclusiv toate condițiile de utilizare a bateriei.

A doua generație de vehicule cu hidrogen FCEV va fi lansată în 2023. Comparativ cu prima generație, puterea celulelor de combustibil va crește cu 67%, iar puterea bateriei va fi crescută de 5 ori. Poate fi instalat în SUV-ul din clasa D și poate atinge cea mai mare autonomie din lume în această categorie – peste 1.100 de kilometri. Timpul de accelerare la 100 km este de doar 4,56 secunde.

Concept de protecție cuprinzător

Platforma L.E.M.O.N. asigură monitorizarea în timp real a mediului de conducere și aplică sisteme de avertizare de coliziune față și spate. Domeniul audiovizual oferă informații complete despre șofer prin comunicarea cu trei ecrane a panoului de instrumente, afișajul head-up și ecranul sistemului multimedia. Cu radare și camere, domeniul asistenței șoferului asigură o monitorizare cuprinzătoare a mediului. În același timp, domeniul de control controlează sistemul de direcție și frânare, oferind o experiență de condus mai confortabilă și mai sigură.

Datorită modului inteligent de tracțiune integrală, capacitatea de urcare poate depăși 65%. În același timp, sistemul inteligent de tracțiune integrală poate monitoriza starea de conducere a vehiculului în timp real. Confruntat cu condiții rutiere dificile în care vehiculul are direcție insuficientă sau excesivă, se poate aplica o distribuție dinamică în timp real a forței de conducere pentru a regla caracteristicile inerente ale direcției vehiculului și a menține vehiculul în mișcare pe aceeași bandă, îmbunătățind astfel stabilitatea direcției vehiculului starea drumului.

În ceea ce privește protecția, GWM dezvoltă un sistem de securitate bazat pe un concept tridimensional de „protecție generală” care cuprinde „siguranța pasagerilor”, „siguranța pietonilor” și „siguranța vehiculului”. Toate testele și proiectele de proiectare se bazează pe un rating NCAP național de cinci stele și un rating IIHS din America de Nord „bun”. O serie de teste extinse în 124 de condiții de funcționare care acoperă reglementările europene și americane, testele de impact NCAP și noi proiecte energetice, în timp ce au fost efectuate peste 8000 de iterații ale simulărilor virtuale; În plus față de normele standard și condițiile de funcționare ale testelor de impact NCAP, testele au fost implementate și în condiții de operare non-standard, unde au fost implicate cele mai repetitive scenarii de coliziune.

O greutate redusă

Folosind o proporție ridicată de oțel de înaltă rezistență (peste 70%), o presă de ștanțare integrată la cald și tehnologia TRB, s-a realizat un design mai ușor. Platforma L.E.M.O.N. acordă o mare importanță îmbunătățirii materialelor: pentru prima dată, oțelul tradițional termoformat cu o rezistență la randament de 1500 MPa a fost înlocuit cu un oțel termoformat cu o rezistență la randament de 2000 MPa. Ca rezultat, rezistența la randament a fost crescută cu 26% și rezistența la tracțiune cu 38%. Proiectarea ușoară este asigurată de o structură optimizată a pieselor, un design îmbunătățit, materiale îmbunătățite și un proces îmbunătățit care se bazează pe conceptul de plasare a materialelor în diferite locuri în funcție de condițiile de încărcare, asigurând o eficiență maximă a materialului.

Corpul ușor al Great Wall Motors a atins acum cel mai înalt nivel din industrie. Platforma L.E.M.O.N. orientată spre viitor, performantă, sigură, flexibilă și ușoară este fundamentul solid al GWM pentru schimbarea rapidă care conduce industria, surprinzând consumatorii din întreaga lume cu inovația tehnologică.

* Numele platformei este un acronim care caracterizează cele 5 caracteristici ale noii tehnologii: ușor, electrificare, multifuncțional, omni-protecție și rețea. Noile generații de modele HAVAL JOLION și H6 utilizează conducerea autonomă L2.

Toate Noutățile