Menu

#HavalRealFeedback de la un proprietar de Haval Jolion

Zilele trecute am vorbit cu Dmitri Polschin și i-am cerut o recenzie sinceră a experienței sale cu SUV-ul Haval Jolion. Mai multe detalii în interviu.

  1. Cum vă numiți? Ce vârstă aveți?
    Dmitri, 40 de ani.
  2. De cât timp dețineți un vehicul Haval?
    O jumătate de an.
  3. Ce model al mărcii Haval dețineți?
    Haval Jolion, complectație Middle.
  4. Care este kilometrajul actual?
    9100 de km
  5. Ce mașini ați deținut înainte? De ce v-ați decis să cumpărați o mașină nouă?
    Înainte de Haval am deținut o Skoda Rapid (2016), Renault Kadjar (2017), Skoda Superb mk3 (2016). Visam la o mașină nouă, deoarece mă săturasem să repar mașini uzate cu kilometraj mare.
  6. Care au fost criteriile de alegere a unei mașini noi?
    Gardă la sol mare pentru a putea călători, o cabină spațioasă pentru copii, la multe mașini spatele este foarte înghesuit și trebuie să muți scaunele din față odată ce sunt instalate scaunele pentru copii.Jolionul are mult spațiu în spate! Sunt foarte mulțumit.
  7. De ce ați ales această marcă și acest model? Ați consultat pe cineva înainte de a cumpăra?
    Urmăream marca de doi ani, mi-a fost teamă să o iau din cauza zvonurilor despre industria auto chineză, lucru pe care acum îl regret. Dacă m-aș fi decis pentru un Haval în urmă cu doi ani, nu aș fi pierdut atâția bani căutând mașina potrivită, pentru că am luat mașini în leasing. Am schimbat 3 mașini în doar doi ani, fiecare cu pierderi la asigurarea casco, dobânzi, etc.
  8. A fost nevoie de mult timp pentru a lua decizia de a cumpăra Haval?
    Nu :), având în vedere bugetul, inițial am venit la showroom pentru BAIC, dar câteva zile mai târziu au adus modelele Jolion, iar pe stoc era și o culoare care ne-a plăcut + Condiții excelente din partea dealerului, nu a existat nicio îndoială.
  9. Ce vă place la utilizare? Caracteristici/capacități
    Îmi place totul, e o mașină minunată.
  10. Ați întâmpinat probleme în timpul exploatării? Dacă da, cum le-ați rezolvat?
    În general, absolut nicio problemă, poate un micro defect – nu există butoane fizice de volum pentru sistemul multimedia și, deși nu este o problemă pentru șofer (există butoane pe volan), pasagerul trebuie să se chinuie puțin cu reglarea prin intermediul unei tablete. Nu există posibilitatea de reglare a înălțimii centurii de siguranță. Dar asta e tot ce contează mai puțin, mașina este superbă!
  11. Sunteți mulțumit de deservire?
    Sunt foarte mulțumit, este prima dată când întâlnesc un astfel de deservire (cafea, sală de așteptare plăcută, monitoare unde poți urmări evoluția serviciului) + Prețul serviciilor excelente în comparație cu alți dealeri oficiali.
  12. Ați recomanda această mașină altor proprietari de mașini?
    Cu siguranță, da.
  13. Mașina v-a depășit așteptările?
    Da, echipamentul, calitatea, prețul. Totul este de top.
  14. Mașina atrage multă atenție? (trecători/trafic în oraș)
    Există multă atenție. De multe ori, la semafor te roagă să cobori geamul și îți pun întrebări, o dată a venit chiar și poliția și întrebau despre mașină, am crezut că am încălcat legea circulației. De mai multe ori a trebuit să-mi împărtășesc experiențele în parcările din fața magazinelor.

Toate Noutățile